Lubisz czytać książki? Nie mam przy tym na myśli książek przygodowych, fantasy, romansów, czy tym podobnych. Chodzi mi o książki, które wspierałyby Cię w rozwoju i pomagały stawiać kolejne kroki na drodze zawodowej.
Ja uwielbiam zaszyć się w różnych miejscach domu, przyrody, czy kawiarni, by w ciszy i spokoju poczytać. To jeden z moich nałogów ;)
Pewnym wyzwaniem jest znalezienie na to czasu oraz znalezienie pozycji książkowej, która byłaby warta zgłębienia i wniosła w moje życie wartość, dała do myślenia, pobudziła do działania.
Obecnie na rynku panuje przewaga podaży nad popytem na książki. Ich jakość jest różna, czasem mocno odstają od realiów polskich, innym razem przepuszczając treść przez sitko niewiele zostaje konkretu i wartości.
Robiąc wakacyjny przegląd mojej biblioteki wpadłam na pomysł, by przedstawić Ci moim zdaniem te najbardziej wartościowe. I tak powstał cykl nagrań video „Z biblioteki Kobiety Biznesu”.
Dzisiaj chcę opowiedzieć Ci o takiej, której lektura bardzo wiele zmieniła w moim sposobie działania, prowadzenia firmy, a nawet wychowywania dzieci.
Opisane w książce i stosowane w praktyce podejście pomaga radzić sobie z trudnościami, iść do przodu nawet w niesprzyjających okolicznościach, wciąż się podnosić i kontynuować. Czyż nie tego właśnie teraz bardzo potrzebujemy?
Jeśli zarządzasz zespołem, to z lektury tej książki dowiesz się, jak sprawić, by pracownicy wykonywali swoje zadania z motywacją, wew. energią i aby wnosili więcej w osiąganie celów.
Jeśli prowadzisz firmę, to dowiesz się, jak rozkochać Klientów w tym, co oferujesz. Ta idea jest niezwykle prosta, ale potężna i pobudzająca do działania.
Zapraszam do obejrzenia nagrania :)