Główne zagadnienia poruszane podczas warsztatu:
- Czym jest asertywna komunikacja?
- Jakie są mity na temat asertywności?
- Jak postrzegana przez siebie pozycja życiowa wpływa na relacje (ja ok./nie ok. – ty ok./nie ok.)?
- Jakie są typy postaw w komunikacji (uległa, agresywna, asertywna) i co je określa?
- Jak wyrażać swoje potrzeby nie raniąc innych osób?
- Jak asertywnie reagować i odmawiać?
- Jak zamienić komunikat Ty na komunikat Ja?
Korzyści:
- Nauczenie się odróżniania zachowań asertywnych od agresywnych i uległych.
- Poznanie i przećwiczenie zachowań asertywnych w różnych sytuacjach.
- Nabycie umiejętności wyrażania swojego zdania bez obawy oraz odmawiania bez poczucia winy
Spotkanie dedykowane jest osobom, które:
- Chcą lepiej wyrażać siebie, swoje potrzeby, nie burząc przy tym relacji z innymi.
- Chcą konstruktywnie reagować na ocenę i krytykę.
- Chcą mówić szczerze i otwarcie o swoich emocjach i przekazywać opinie.
- Potrzebują bardziej zadbać o własne interesy.
Czas trwania szkolenia: stacjonarnie 1 dzień (8 godzin)
Ofertę dla firm przygotowuję po zapoznaniu się z potrzebami. W celu otrzymania oferty, proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Zobacz, dlaczego warto ze mną współpracować TUTAJ.
Zapraszam do kontaktu:
Marta Jagodzińska
Konsultant HR, Coach ICF PCC, Psycholog
tel. +48 600 245 200
e-mail: kontakt@martajagodzinska.pl