Warsztat: Asertywna komunikacja w praktyce

Główne zagadnienia poruszane podczas warsztatu:  

  • Czym jest asertywna komunikacja?
  • Jakie są mity na temat asertywności?
  • Jak postrzegana przez siebie pozycja życiowa wpływa na relacje (ja ok./nie ok. – ty ok./nie ok.)?
  • Jakie są typy postaw w komunikacji (uległa, agresywna, asertywna) i co je określa?
  • Jak wyrażać swoje potrzeby nie raniąc innych osób?
  • Jak asertywnie reagować i odmawiać?
  • Jak zamienić komunikat Ty na komunikat Ja?

Korzyści:

  • Nauczenie się odróżniania zachowań asertywnych od agresywnych i uległych.
  • Poznanie i przećwiczenie zachowań asertywnych w różnych sytuacjach.
  • Nabycie umiejętności wyrażania swojego zdania bez obawy oraz odmawiania bez poczucia winy

Spotkanie dedykowane jest osobom, które:

  • Chcą lepiej wyrażać siebie, swoje potrzeby, nie burząc przy tym relacji z innymi.
  • Chcą konstruktywnie reagować na ocenę i krytykę.
  • Chcą mówić szczerze i otwarcie o swoich emocjach i przekazywać opinie.
  • Potrzebują bardziej zadbać o własne interesy.

Czas trwania szkolenia: stacjonarnie 1 dzień (8 godzin)

Ofertę dla firm przygotowuję po zapoznaniu się z potrzebami. W celu otrzymania oferty, proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Zobacz, dlaczego warto ze mną współpracować TUTAJ.

Zapraszam do kontaktu:
Marta Jagodzińska
Konsultant HR, Coach ICF PCC, Psycholog
tel. +48 600 245 200
e-mail: kontakt@martajagodzinska.pl